Än så länge

Så tror jag jag kommer trivas, verkar vara en bra stad
Trevliga människor de få ja träffat, några visade mig till bostadsförmedlingen, snällt=)

De är lite mycket socialbidragstagare jag gillar inte det, blir stökigt då.
Smutsigt på bussarna o så men annars e de ganksa fint.
Kan inte döma så bra pga snön hehe..

Men angående att bo själv, de gillar ja skarpt!
Igår blev ja lite orolig, kände mig så ensam o så trodde inte ja skulle gilla att bo själv.
Men idag käns det MYCKET bättre, gå när ja vill var ja vill. Köpa bara mat ja gillar.
Äta när ja vill, de känns skit bra måste jag säga!

Men jag kommer nog aldrig vänja mig vid att alla tittar på mig.
Blir jämt så när ja på något nytt ställe.
folk stirrar o kollar efter mig osv.. En kille körde förbi o glodde som fan haha
körde förbi o fortsatte vända sig o glo, ja mena herregud ^^

sen har ja märkt att typ alla har svart på sig här, allt jag sett idag. Svarta kläder svarta jackor.
Sörjer dom eller vadå?

Men men, sammanfattningsvis. Jag gillar GÖteborg helt okey, Älskar o bo själv
o längtar som satan efter  min lägenhet! Typ två veckor kalar ja väl av att vänta, kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0