Sidecut

Först gjorde min syster det. 
Sen gjorde jag det. 
O sen, sabbade vi min brors hår. Hah.. Men men. 



Titta så söt hon är, O det var jag som klippte henne!! Visst är jag duktig?! 
Jag gjorde stjärnan med. Kanske ska satsa på att bli frisör? 



Jag klippte mig på V.I.P hair Design. 
Jag låter inte någon som inte e utbildad röra mitt hår! 
And I love my Swagga! 

Sen va de dags för min bror. Jag vill klargöra att meningen var att det skulle se ut som 
Rihanna style för killlar. Ni vet det som är inne nu. 
Problemet är, jag är ingen frisör.. Så det blev inte så bra. 
Sen tänkte jag. A men ja klipper av sidorna o gör mönster. 
Det blev inte heller så bra.. 

Han intog många personligheter den kvällen.. 

Först var han vanilla ice, haha 



Sedan blev han en snobb tror ja .. eller nåt. 
Till att på något konstigt vis förvandlas till : 



Hitler?! Ahhh.. and then.. 



Gay Hitler. Haha. (Jag tycker inte att Rasism e kul) 



Slutresultat, haha.. 

Nu e de bara mamma o pappa kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0