bAKA kAKA

JAha, inte så jäkla produktiv dag idag.
Känns som jag bara suttit denna vecka. 
Omställningen till vintertiden har verkligen inte gått bra, kan man lugnt säga. 
Sover till typ 11, sitter vid mina spel till 12 o alla vet ju att fter 12 så bara försvinner tiden.. 

Men men, har lyckats leta mer jobb. Det är ju alltid något. 
Anmält mig till en del Bemanningsföretag, förhoppningsvis ger det resultat. 
Det finns ett jobb jag hoppas på som F*n.. Men vågar inte Jinx it geno att berätta.
Så vi får se senare. 

Men men, jag fick lite tid över idag så jag gjorde pepparkakor. Eller, jag försökte iaf. 




Är dom inte fina?! :) 
Jag har skurit ut dom heelt själv, Jag började med tråkig bara runda. 
Men de va alldeles fööör tråkigt, så jag livade upp det. 
Gulligt right?! 

Meeen, vad jag inte tänkte på är att det var sju å sedan jag bakade pepparkakor. 
Jag vet inte hur man gör, haha. 
Jag trodde ju dom skulle bli stela inne i ugnen inte efter man tar ut dom. 
Såå, de blev liite brända. 



Sugen på lite pepparkakor, bara att komma förbi o ta för sig. 
Gratis o allt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad duktig du är! Ibland är det faktiskt bara gott med lite extra knapriga kakor. ;) Jag kommer direkt!

2010-12-02 @ 23:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0