är vissa bättre än andra?

Jag vet inte längre. 
Kännr mig helt vilsen i allting. 
De så mycket snack om att hitta sig själv o bla bla. 
hitta sin väg o whatever. 
Men om man inte gör det då? Känns som ja e helt förlorad på vägen. 
Oviktig o obetydlig, bara en i mängden. 
Men är jag det eller är det ba att jag inte är så bra på att exponera mig själv som vissa andra. 

Det finns människor som är så bra på det, De verkar kunna få sin skit o framstå som 
guldvärt o alla tycker de är guld då. 
När de egentligen inte är något mer än en helt vanlig sak. 

_Vem e jag så, vem ska jag va. 
Känns så sjukt att ja inte kan se mig själv om tio år. 
Jag vet att jag omöjligt kommer vara kvar på samma ställe men 
har ingen aning om var jag kommer vara. De plågar mig nästan. 
Önskar ja hade en tidsmacshin o kunde se framtiden. 

orkar inte emr nu, hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0