Whats up Sverige

Tänkte bara göra en allmän uppdatering
me sånt jag kommer på som ja kanske glömmt
skriva om eller meningslöst o skriva ett egetinlägg om.



För de första E jag inte snygg;) oh ja.. hehe

Sen jag har slutat röka..Japp de sant.. På riktigt nu.
Idag e min tredje rkfria dag o det har varit jävligt svårt
kan jag säga er! Kanske började bli beroende ändå.
Fast jag var ju i Montengero i en Månad o rökte som en skorsten o sen har jag rökt mycket
med Yasmin och när ja kom hem hade jag en limpa så ja de blev en del.
Men nu e de slut,inget mer för mig.Speciellt när jag ska börja basket nu i september

Har varit mycket på kultur festivalen nu,blir inget ikväll för ja blev väldigt blöt igår de ösregnade.
Men de va så värt det,Amanda Jensen och Outlandish, Aaawsome! 

Blev inget idag men ska dit kanske imon o på söndag då det är RixFm festival på storans parkering.
Massa artister o priser o grejer. En bra söndag. Sen den 16 har vi halvårsdag så vi har våra planer:)

Jag börjar på Kriminologi den 1September!
Dt känns, ja jag vet inte hur det känns riktigt. 

kommer en video om det senare, kommer även videos om uppträdanderna
och om hur det är att sluta röka. ska bara fixa en bra data, den här skitgrejen 
förstör ju allt...

De va alt för nu, Följ mig på Twitter alias : xacidburn
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0