Sluta Röka!

Skulle ju lagt upp en video men
DET KOMMER
DET KOMMER
Jag Lovar!
Men iaf, jag har då slutat röka! Yes, Thank You Wery mutch!
Idag avslutas min 5 rökfria dag!
O vet ni vad! Det är PAIN IN THE AS!
Det är okey sålänge man typ gör nåt eller så.
Men de är dom värdelösa vänte tiderna som man saknar cigareten så mycket.
När man väntar på bussen,e i stan o ska sätta sig lite, då bruka man ta en cigg.
Eller värst av allt e nog när man e upprörd!
För mig iaf.När Jag blir upprörd vill jag sååå gärna ha en cigg!!
Tror inte icke rökare kan förstå de.Känns som att jag behöver den lika
mycket som jag behöver luft!
ahh, men förhoppningsvis avtar detta begär,De Sägs att den första veckan e värst.
Så vi får väl se.
Vet ej va mer jag ska säga. Om ja kommer på nå mer filmar jag det haha..
SeYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0