Skåne brudar

Förra Veckan Va ting i GBG o så lärde jag känna en ny vän Sanja.
Snacka om att de klicka fast de va förväntat tings vänn ju haha.
Dom va här i typ en vecka vi va o fika o festa o lite allt möjligt,
Fast vi va inte på liseberg pga vädret, typ inte meningen att jag ska dit.
Ute på fika..
Fest, haha vi va lite högljuda men va fan vi e blattar..
Crazy!
Konstig rolig händelse från kvällen:
Jag,Yasmin, Sanja,  Ting o Sabina sitter utanför krogen o snackar.
Så står de en kille o tittar på oss jag bitchminar han typ så kommer han fram.
Så Börjar han snacka om att han inte vill störa
o att vi e välkomna där när som helst men att han inte är det, Jaha, tänker vi
o fråga varför e du inte det?
Så står han o pekar på mig o säger, Pga den blonda bitchen!
Jag:Ursäkta? (håller tillbaka bitch explosionen, då han inte ens finns i min värld.)
Så pratar han på han e tydligen bög o då hade han blivit nedslagen där o en jäkla
massa konstigt. (Jag tror han va hög eller nåt)
Vi: varför e du inte välkommen här,vi har inte ens märkt att du finns?så de e knappast pga mig!
Bögen: Asso missförstå mig inte jag älskar tjejer o har inget emot er,
du är jätte vacker o jag älskar din attityd! Jag önskar jag kunde ha din attityd.
Jag är bara för avundsjuk på dig.
VI: What?
Jag: Att du är avundsjuk e knappast mitt fel de e ju ditt problem.
Bög börjar snacka massa om att han  inte gillar lespiska osv osv..The man was tripping!
Sen säger han att han blivit nerslagen av tjejer.
(killen va 1.80 - 90 muskler, stor )
Jag ting o sabina kollar på varandra o Sabina börjar skratta, Medan jag o Ting försöker hålla oss.
Bögen blir arg o vill gå, Då tar Ting o BÖrjar slå Sabina på ryggen o Sabina börja låtsas hosta.
Jag va tvungen o nypa mig i benet för att hålla skrattet tillbaka...
De va sjukt kul!
Vill inte ha hat kommentarer nu för jag kallar han bögen, e själv gay o det är ju vad han va han kallade
sig själv de o han sa inget namn, eller ja minns inte iaf.
Sanja o hennes Coctailklänning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0