Maybe Im a Monster ;)

Idag va de en sjysst dag faktisk, fint väder.
Mamma lagade mat.
satt o skämta med hon och Sabina,sjuka jävlar.
O Som tur va fans de inget bra på tv så jag bestämde mig för att sätta mig med
Den Lady Gaga Tavlan jag tänkt göra ett bra tag nu.
Älskar när jag väl sätter mig för att måla.
Kan sitta i timmar! Men Måste Verkligen Skaffa mig ett sånt ställ
som man målar på,sitter som en ostbåge annars o min rygg e förstörd för resten av veckan..
Början då, mallen eller vad man ska säga..
Jag är inte i närheten av att vara klar men ni fattar påängen ;)
Imon blir de docj RixFM Festivalen så de blir nog inte mycket målande men
på Måndag kanske eller nåt vi får väl se. :) Gonatt på er nu. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0