If only vaccation was forever

Tillbaka från semestern då, saknat Sverige, Göteborg o Angered!
har varit en riktigt skön semster faktiskt, kunde slappna av o släppa all
ångest för ett tag. Men nu är man tillbaka till verkligeheten och ansvaret.
Nu är det tillbaka, jobb, skola, pengar.. Livet.
som man ska balansera me kärlek,vänner, hobbys o självransakan.
vem e jag?
vem vill jag va?
kommer jag lyckas o vad e att lyckas?
e de att ha ett skit bra jobb o massa pengar, eller familj eller va känd.
vem bestämmer de?
hur ska jag hinna me allt jag vill göra me allt jag måste göra?
e de va livet är? vem vet.
Okey nu ska jag iaf till botaniska trädgården o ikväll kommer mer om min semester. bilder videos massor kul o kanske en ny bloggdesig få se hur trött ja e. haha puss sålänge.
Btw följ mig på twitter medkonstant uppdatering. xAcidburn såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0