Gothenburg Culture Festival

Göteborgs kultur Festival Började igår, o jag va där lite grann iaf.
va inte där idag för jag har massa o göra, men jag  kommer nog va där varje dag
till den 15 åtminstånde på kvällen, då är de där man hittar mig haha^^
vill ju inte missa nåt när de är nåt kul som händer i denna stad!
har redan satt mitt tumm
avtryck på en vägg mot våld!
detta va outfitten, o nej ja e inte kort bara min syster som inte förstår vinklar.
håret e på väg att bli långt, jobbit emellan fas bara...
Don't Gett me wrong I'm still hot..
så iaf, de är va som händer i veckan.
kommer komma upp mer inlägg o videos inom kort också.
FÖR MER INFO OM VA JAG GÖR O VAR JA E, FOLLOW ME ON TWITTER!!
XACIDBURN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0