Breaking Bad

JAg bara känner att jag måste dela med mig av denna serie!
Många av oss kanske sett den lite på tv men inte fastnat direkt
o bara avfärdat den. Så va de iaf för mig, o jag ångrar de som faaan!
Så förhoppningsvis så tar några mer en andra titt på den.
Den heter Breaking Bad och om man ska beskriva den lite enkelt
handlar de om en lärare som hamnar i en jättestor medelålders kris
och blir kriminel o på så sätt hamnar i en jäkla massa trubbel.
Den är otroligt bra gjord, och det bästa med den är att man kan typ aldrig
gissa vad som kommer hända next! O man sitter på helspänn till nästa avsnitt
för man vill se vad som händer, Ni bara måste se den för o förstå vad ja menar!
Den har allt, rolig, äventyrlig,spännande. you name it!
lite om karaktärerna:
Walter H White (Bryan Cranston) 
Han e då huvudrollen, o han spelar en high school lärare som fått fnatt.
o gått från den vanligatse svensson till en kriminel megaboss.
Jesse Pinkman (Aaron Paul) 
Han Spelar då Jesse eller som ja o min syster kallar han (Pinkman)
Han e en av Walters gamla elever o säljer Meth. Det är med hans hjälp
Walter börjar i branschen om man säger så..o då e dom så gott som
tvungna o hålla ihop under hela tiden då saker utvecklas som dom gör.
Dessutom e Pinkman jätte gullig o han menar väl, men han e en så kallad
Screwup..
Sen har vi Hank Schrader /Dean Norris)
Han spelar Walts Brother in Law och samtidigt en DEA agent (narkotika polis)
Så ni förstår att det blir en del konstigheter me den blandningen haha..
Som karaktär e han en av mina favoriter, tough guy som e jätte snäll
eller så e de bara att han påminner om min morfar.
Det var några av dom viktigaste karaktärerna, sen finns de ju en del andra med.
Walts fru skyler
deras som Walt Jr.
Pinkmans kompisar o tjej
Några knark kungar osv osv
Eller kolla på youtube Breaking Bad men kolla bara på promoes annars förstör man för sig själv.
Se den sen kom tillbaka o säg hur Awsome den är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0