Amanda Jensen & Outlandish

Här e några av dom lovade videorna iaf.
Hinner fan inte med mer speciellt nu när jag börjat på målningen.
Är helt inne i den kan knappt slita mig, shiit hehe
Men ska försöka planera in allt jag måste göra. .
Blev ingen rixFm iaf, eller a vi va där o typ en timme innan de skulle börja
så började det ösregna, o vi va såklart i shorts o t- shirt...
Jaah.. ni fattar va som hände..
Men No wory De är NRJ den 27augusti på Liseberg
Samma Artister + Taio Cruz!! Awsome!!
O jag får ÄNTLIGEN se min Darin ;) haha
Som de stog på min penna..I <3 Darin haha
Outlandish o Amanda va Grymma iaf...
Även om de regnade en del men de va kul, hur nice som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0