a Day with mom

bestämde mig för att följa morsan på jakten efter netonnet..
så vi åkte till typ bäckeboll o skulle leta, hade kul i början o
skämtade o hade kul till... lyssna på detta..
vi sätter oss på bussen o hon sätter sig längst ut på ett tvåsäte
o sabina längst ut på ett annat tvåsäte så sa jag till sabina flytta dig.
o hon ba nej sätt dig hos mamma, men ja ville inte flytta hon
o jag kommer ändå ba snacka me sabina så jag sa ne jag vill inte sitta där.
o då, blir mamma skitförbannad på mig..vadå e de nåt fel på mig eller bla bla
o så börja hon gråta o ha sig, jag ba men vad e de? o sånt så säger hon låt mig va!
jag ba nej! va e de me dig? så gick hon o sate sig jätte långt ifrån oss..'
asso fatta ni eller? jag satte mig bara framför henne..
så sjuk, men aja vi hittade fan inte jävla netonnet så de blev ingen data..
ingen ny hemtelefon men vi fick iaf ny brödrost o mackjärn :D
love them, nu måste jag köpa salami så jag kan göra mina mackor. mmm
sen köpte vi massvis me frukt med, ska bli gott me fruktsallad imon^^
älska min syster ibland hon har så bra ideer.
frukt e bra, har också varit typ en tjockis dag
efter vi kom hem så lagade jag mat. Tikimasala o ris.
o sen sov ja lite
sen så laga jag paj, hallonblåbärs paj :D
helt okey dag ändå :d

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe typiskt mammor som tar allt så jäkla personligt:)Jag sitter oxå hellre bredvid nån av mina syskon istället för mamma:)

2010-08-22 @ 21:21:09
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0