Typ

Hmm, jag tänkte idag på typ?VIlken typ man oftast dras till?
Jag är ganska övertygad om att ALLA har en typ man kan se den om man
tittar på  gamla ex eller t ex vilka kändisar man tycker e snygga.
Kan ju vara både typ efter utseende o efter beteende eller både och.

Jag vet ju min typ ganska väl, Haha..
Jag har t¨vå främsta utseende typer.
Den första är då lite mörkare, svart långt hår o fina kvinliga former som t exNIcole Scherzinger.Perfekt example.

Sen så finns de typ helt tvärtom. Den lite manliga tjejen som kan ta mig me storm som t ex Vem annars. Shane!
Nej, ja vet inte vilken ja gillar mer. De går inte o välja!

Men på senaste tiden har jag märkt att ja gillar READHADS också.
dom har fin mjölkig hud, rosa läppar o oftast gröna fina ögon.

Girls are pretty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0