Stop feeding the monster!

När ja ändå var inne i på stereotyper.
Jag blir så arg på alla som kommer ut och tror att dom måste bete sig eller vara på ett
speciellt sätt för att kunna kalla sig gay. Och alla som förväntar sg det av dom.

Alla tjejer måste klippa sig kort,bära säckiga kläder, va piercade/tattoerade  osv
Medan killarna ska vara fjoliga, älska Britney o bära alldeless för tajta Jeans.
Varför ska det vara så? VIserligen har straight samhället en stor del i det men även vi.
Om ja går på Gay klubb tror dom flesta att jag bara följt med en kompis dit om inte jag tar på mig en viss sorts kläder dvs..



Be Who You Are.. That's the Whole meaning of Coming Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0