Mina Åsikter..

Blir så trött på att folk frågar mig om det är jag på mina bilder.
Klart det är jag,vem skulle det annars vara?
Jag ser ut så, nej ja träna inte ja  e född sån.. (visst)

Jag är väldigt ytlig, o du kan säga så mycket du vill att du inte är det.
Men går de förbi någon snygg så vänder du dig också..

Jag tycker tjocka människor får skylla sig själv att dom är tjock o ska sluta tycka synd om sig.
Gör något åt de eller  håll käft.

Hatar folk som bara sitter o tycker synd om sig själv o tror att allt ska bara fixa sig.
INGET FIXAR SOG BARA SÅ DÄR!, man måste jobba hårt för allt.
För relationer, för jobb för allt.

hatar bortskämda människor, öhh ja orkar inte jobba. de är så tråkigt.Jag orkar nte skolan de är så tråkigt.
Ja orka inte de här orka inte de där.Väx upp för fan!

man får gå igenom lite saker, kämpa man får inte allt serverat. skadu hänga på föräldrarnas rygg hela livet eller?
Hur fan kan människor som ser sina föräldrar ha de svårt, sen ändå säga jag pallar inte jobba när dom har alla möjligheter. Så löjligt.

Jag tycker snygga människor är bättre.
Visst fula kan va intressant o sånt men de blir aldrig samma charm o dragningskraft som hos snygga de bara är så.

Om ja va arbetgivare skulle utseende spela en roll.

To Be Continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0