Svenska Tjej, It's The GREJ!

Nu när ja tänkte på tjejer i arbetkläder, så tänkte jag lägga ut en bild.
Men det fanns ju ingen. så jag tänkte söka en film o då fick jag framm filmen här:

Haha! han har ju fan rätt. Svenska tjejer ä snygga!
Jag har ju varit lite överallt i europa montenegro, serbijen, bosnien, tyskland, italien bla bla.
O tejejerna ser inte ut som här. Viserligen om vi nu bara jämför Balkan o Sverige.

I Balkan har dom snygga kroppar visserligen, Kurverna är inte få o det finns inte många tjocka.
Men samtidigt är variationen liten, Alla ser ut som svart hår, rak lugg o halv slampiga kläder.
O det är bara tjejerna som har koll o börjat sminka sig.Dom andra ska man inte ens parta om.

Men i sverige är tjejerna MOdemedvetna, Variationen är stor. Allt från Största blonda bimbon
till  tjejen i hiphop kläder med keps hela tiden.

haha, men titta på videon.sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0