Ursäkta . .

helvetes jävla skit
hästkuk
fittface
svullo.. ahh ja kommer inte på mer svärord men de är så jag känner ville bara lufta lite..

Tittade på världens bästa grace anatomy avsnitt o kan inte ringa dig o prata om det.
Kan inte berätta hur svårt det har varit att hålla sig ifrån mobilen.
Undrat om du har de likadant?
Tänkt o funderat på om ja kanske borde kämpa för dig o för oss men du måste vilja vara med mig
om det ska funka i längden.

kan inte berätta för dig vad jag gjort me mina naglar,
eller om debatten jag tittade på, på ettan o diskutera den med dig..
kan inte fråga hur du mår o om hon du hatar varit där o stört dig eller om tanterna varit roliga.

Har din mamma sagt något? hur kommer din jul att bli.. Detta är de svåraste jag gjort i mitt liv o jag har gjort en del. . .

Har inte orkat ta tag i att flytta dina saker,eller ringa alla samtal o avbeställa allt jag hade planerat.
det är ju så mycket jag har förbeterett, överraskningar o presenter för oss båda o för dig.
O nu ska jag avboka allt,kan ingen göra det åt mig? tack ..

Kan inte berätta för dig om drömmen jag hade , drömen om oss.
konstigt någ va de den sötaste mest underbara drömen om oss..o när ja vaknade var det de hemskaste
vill så gärna berätta om vem som addat mig på facebook.
ahh, helvete så mycket jag vill berätta.. dår skriva av mig här.

ska försöka svälja något nu. kanske kommer upp mer sen. :'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0