Tandläkare o systembolaget

Jag har tänk mycket idag, mest för min bettskena e jobbig :(
Så tänkte jag fan vilken jävla skit att jag måste betala för tandläkare efter nyår.
Det är så jävla onödigt att man mmåste betala för tandläkare de året man fyller 20.
Dom kan ju bara vänta till man e 20, fan några månader hit eller dit.

Sen tänkte ja på systembolage av någon anledning.
Varför har inte dom så då?
om dom inte vill sänka åldern till 18 så kan dom iaf sänka till de året man fyller 20.
Så kommer inte varje idiot på sin födelsedag o köper halva affären.
utan då skulle typ alla 90 kunna köpa efter nyår. Inte lika speciellt o inte lika stor konsumtion på en gång.

Jag vet jag e smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0