Scary

Så många val just nu. Men jag tror ja satsar på Göteborg eter nyår.
E ju antagen till en intressant kurs o har ja tur kanske jag kan skriva in en till så jag kan få full
CSN ersättning eller ett deltidsjobb eller något.
men jag  e trött på småstaden, jag kan utverka under i en storstad me alla möjliheter.

Men samtidigt e jag så rädd. Om jag inte hittar min plats i staden.

Om jag går från stor fisk i lilla dammen till liten fisk i stora dammen så att säga.

Jag är rädd att jag inte kommar hitta i staden.
Att jag kanske inte passar in.
Inte klarar av  student livet. Jag har ju ingen som kan berätta om hur man ska göra något.
Jag får klara mig helt själv o jag vet inte om jag kan det.
Är riktigt rädd, men samtidigt ill ja så gärna ha den förändringen. 



Jag önskar de fortfarande var vi, så kunde vi flytta ihopp det hade kännts så mycket bättre o lättare bara för jag har dig vd min sida. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0