Money make's the world Go round.

Konstig dag på jobbet.
Var jätte kallt för de första, tur ja hade min väst av någon anledning, Måste va mitt sjätte sinne.
Sen så hörde jag att typ ingen av plockarna hade fått förlängt.
Människor som har varit mycket snabbare än mig o som verkligen vill o behöver jobbet.
Så vissa va jätte besvikna o arga.
sen så hade alla nya, dom som varit borta hur mycket sm helst o som segat med mening
för att inte få förlängt. Dom hade fått förlängt.

O typ dom som hade fått förlängt, Tackade nej.
Så jag kommer i princip va själv där.
Kanske någon till,men tveksamt verka de.. de gjorde mig ledsen. Största anlendingen ja gillade jobbet
var människorna där. Det var kul. Nu kommer man typ aldrig träffas :(

men jag fattar fan inte vad ledningen hade tänkt sig?:s
Det skvallras om att alla som sa dumma saker om julfrsten fick gå.
Men de låter tveksamt tycker jag, jag menar allt gick ju över. han där blev ju sparkad ändå.
Ingen pratae om de längre. Det låter väldigt osmart av dom isf för dom kommer förlora en jävla massa pengar
för vi e knappt 10t där så vi hinner fan inte göra allt 30st skulle ha gjort.

alla som skulle ha sin sista dag imorgon, packade ihopp o åkte hem idag o kommer inte imorgon :(..
men jag överlever väl, vi chillar mer o rasterna e större :D

O andra sidan så fick man lönespecifikationen när man kom hem :D
fan vad skönt! typ 14 000 efter skatt. o typ 900 för andra jobbet.
De kändes förjävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0