Jag är så jävla korkad

fool me once shame on you
fool me twice shame on you
Fool me tre times shame on me..

hur kunde jag vara så korkad o falla för dina lögner igen.
Hur kan jag vara så korkad o gå på samma skit igen..

du väntar på att se om du kommer få någon gamal skit igen, .
jag då? eller mina känslor räknas inte.
jag måste göra allt för att göra dig säker. Ger dig min själ mitt hjärta allt jag har o du slänger bort de för lite sprit.

Du har slängt bort mitt hjärta en gång till.
du har slängt bort oss o mig.

O kom inte o säg att jag lämnar dig. för du vet att det är bull shit.
Du lämnade det. DU SLÄNGDE BORT ALLT.

HOPPAS DET VAR VÄRT DET! 
Jag har också känslor!
Jag har tt hjärta, jag behöver lite bevis o lite omtanke.
jag behöver också lite trygghet. Jag kan inte låta dg såra mig gång på gång för de va va du gjorde ikväll.
du krossade mig, Igen.. Grattis

Jag sitter hemma äntar på att du ska komma hem.
För dumm som jag är så trodde jag dig när du sa jag saknar dig.
jag trodde dg när du sa jag kommer hem, jag vill ju vara med dig.
Jag kan hålla mig vaken för dig. men de var ju bara lögn..

jag orkar inte, jag orkar inte gråta mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0