Irriterande

Nu när ja kör så mycket så märker ja olika beteenden allt mer.
För de första så skiter folk i att blinka! dom helt skiter i det eller så kommer dom på de i sista minuten.
de är speciellt irriterande i rondeller! ingen blinkar så jag vet inte om dom ska köra ut eller om dom ska köra vidare , ska jag stanna eller kan jag åka? blir riktigt irriterad.

Sen finns de ju en massa annat konstigt beteende. För va folk än gör så tycker alla just dom har gjort rätt.
Som igår o då va de inte ens jag som körde.
Pappa höll p att köra ut ur utfarten o så kommer det en bil i full fart.
Han ser pappa då pappa är halvt ute men han saktar inte in. Pappa ser ju inte han men han ser honom.
O han borde sakta in ev stanna enligt utfartsregeln, men nej idioten skiter helt i det.
Så pappa stannar o han kör förbi o medan idioten körförbi så ger han o hans passagerare oss värsta blicken typ, e ni dumm i huvet?

o jag blir så jävla förbannad för de är ju hans fel! Han ser att man kör ut fel att sakta in o bara vänta lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0