Felfria Barn..

Tittade på ett Debatt program på ettan för någon dag sen handlade om bl a att fler o fler väljer att ta ett fostervatten prov o om barnet visas ha down syndrom så gör dom abort, o massa som var uppröda över det.

O jag förstår inte vad fan dom är upprörd över. Vem mår bra om det barnet födds?
De lider hela livet både barn o föräldrar.

om ja kunde hade jag skapat mitt barn från grunden.
vad de ska va bra på ta bort alla ev sjukdomar.
Allt skulle jag fixa..

Typ pojken skulle bli lång o bra på typ alla sporter.
bra me tjejer, bra bussines sinne..

Tjejen skulle jag någ göra mer artistisk. Poesi, foto osv

alla tjock gener skulle tas bort iaf! :D haha

finns en jätte bra film om detta, men minns inte vad den hette :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0