Cop 15

Klimatmötet för er andra.
Ja jag vet jag har någ inte förståt allt o jag är inte så jävla intresserad heller.
Tänkte jag skulle läsa på lite innan jag börjar skriva men de va så jävla mycket skit så jag pallade inte. :)

men i det stora hela är det att det är klimatmöte i köpenhamn o alla stora ledare är där.
Sen är det en jävla massa idioter som är där o protsterar. O dom häktas o hit o dit.
För de första, skaffa liv idioter palla åka till köpenhamn o protestera mt ett klimatmöte...de kallar sig miljöaktivister också. Men ja fattar inte riktigt,dom e ju på möta för att göra något bra.
för o försöka hjälpa klimatet. NI ÄR PÅ SAMMA SIDA! Vad protesterar folk mot?!

Visserligen behövde inte höjdarna komma dit i privata jet o dyra stora bilar.
Men huvudsaken me MÖtet är att förbättras o fixa klimatet. så kan ni bara sluta protestera, gå o skaffa jobb!

Damn Hippies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0