B.M dead

Ja hörde de imorse.
De va tråkigt. känns alltid så surealistiskt när en kändis dör.
Känns så konstigt haha.

min systers kommentera e för rolig..

jag: Vad tråkigt att Brittany Murphy dog :(
Hon: vadådå? :s
Jag: Ja men hon va ju bra, hon va me i 8Mile, Smekmånaden, Clueless m.m
Hon: Ja men filmerna e ju kvar, de e ju inte som att dom klipper ut henne ur filmen bara för hon dog.

Hhaha.. Min syster, perfekta exemplet på en dumm blondin..

men jag tycker de är jävligt tråkigt, hon var bra o rolig. O blev bara 32..

Hon var med i många bra filmer med. 8Mile, Smekmånaden, Clueless, drop dead Georgeous, Sin City Mm
O jag fick nyss reda på att det var hon som var rösten til Tjejen i Happy Feet. Jag viste ja kände igen den!

o så har ho en låt, den e bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0