When it's good it's great

Jag har glömmt att informera er. 
Jag har fått nytt jobb ;) .. 
Så det där med brevbärare, scratch that. 
Jag ska jobba på lindex lager, heltid. 
Jag börjar imorgon, (Fredag) kl07:15 
Jag vet, tidigt! o jag måste åka kl 6 typ ush.. 

Jag blev anställd av UNIFLEX,Den Otroliga berättelsen berättar jag 
imorgon. 



Där är jag, i mina otroligt snygga brandgula kläder, haha. 
Jag gillar arbetskläder! Bara för jag ser så bra ut i byxorna. 
Hur otroligt är det inte att man får helt nya arbets kläder o får behålla dom sen. 
Äääälskar Sverige! 


Jag är faktiskt nervös, Ska åka till Partille imorgon. 
Typ tio över 7 ska jag ringa en so heter Patrik 
som ska visa mig runt, och så ska jag gå bredvid någon 
och lära mig hur det går till. Jag hoppas det ör en trevlig,rolig person. 
Någon man kan prata med, Jag måste ställa massa frågor och verkligen visa framfötterna. 

Det är helt sjukt, På jobbintervjuer har jag absolut inget problem. 
Finns ingen som inte vill anställa mig efter det. 
Men med kolleger, jag vet inte. Sen vill jag visa mig på jobbet med. 
Ingen fara, vid sommaren någon gång planera jag på att vara arbetsledare där. Hehe. 
Eller åtminstånde i slutet av månaden. 
Om jag inte hittar ett bättre jobb dvs ;D. 

Är nervös för vilka mäniskor som komemr vara där. 
O lite nervös för om det kommer vara jobbigt. 
Men sen är det ju jag också. Jag stressar upp mig 
för att det gick så fort, jag känner mig alltid oförbered. 
Känns som att jag ska glömma något, göra nåt fel. 

Men det är ju bara jag. Är inte glad att jag ska upp kl 4 dock. 
jag berättar väl hur det gick då. O en del bättre inlägg, känner att detta inlägg sög... 
Men jag e trött o stressad. Men ni ska veta jag har en hel lista med kul saker som ja någon gång 
SNART ska skriva! puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0