What's New.

Ok, long time no see. 
Men efter denna vecka har ja mer fritid. 
MEst för jag har inget att göra, eller ja, egentligen har jag massa att göra. 
Jag har skaffat mig ett jobb, o så hoppar jag in på ADA ibland. 
Men ett jobb är ett jobb, det är det bästa med dom att man 
går o gör sitt jobb, jobbar av sina timmar. Sen är man ledig, no worrys. 

Blivit så sjukt trött på studier, Kanske för att jag studerade 45hp o det blev mycket.
Kändes som att allt jag gjorde hela dagarna var bara att läsa, läsa o läsa. 
gå på lektion o läsa mer  o tentor. Blir lite illamående bara av tanken. Fo sho! haha 

Men ok, tillbaka till jobbet. 
Nu ska ni inte tro att det är ett drömmjobb eller så. 
Men jag är ganska nöjd ändå. 
Jag är den nya trevliga postbäraren :D tadaaaaa. 


Haha, Är anstäld hos posten. 
Ska gå tredars utbildning sen ska ja dela ut post då, japp i uniform o allt. 
Det är fint betalt och fysiskt ansträngande, vilket är skit bra för fystesten för 
polisskolan år i juni och jag måste få upp konditionen inför den. 
O vad kan va bättre än att springa upp och ner för trappor. Två fluger i en smäll som man säger. 

Im all about multitasking! ;D 

Har nu ansökt till polisskolan också. Hoppas! hoppas!
Det är bäst för er ni håller tummarna! 
Förresten, är de någon som  vet om svensk skola gäller i USA, 
asso om ja kan va polis där när ja flyttar? 

vad mer, Juste va gäller skolan för nu.
har jag tyvärr fått lägga den på hyllan, tack vare CSN o andra myndigheter.., 
Är väldigt upprörd, mest för psykologin men nr livet ger en citroner, gör lemonad. 
JAg kan inte fatta att jag inte fått hjärtattack av ångesten och stressen. 
Kan det vara att jag lärt mig hantera det? Nee, haha. 

JAg har tänkt på det här med sambo. 
byter ämne nu som ni säkert fattat.. 
MEn så här är det. Jag är väl antigen världens bästa, eller världens värsta sambo! 
Detta beror på hur man vill se det. 

Antigen kan man se det som att jag är skit jobbig för att: 
Jag gillar att ha det städat, ALLTID! 
Allt ska va i ordning och på sin plats. 
Jag gillar inte att man skjuter på saker. är man klar me maten, duka undan 
direkt, så slipper du göra de sen. t ex
Jag gillar o få saker gjort på mitt sätt och gjort i tid. 
Jag gillar att planera, jag gillar inte när man sabbar mina planer. 
Ja de finns mer, haha.men , men. 

ELLER, så kan mn se det såhär:
Jag är världens bästa sambo!
Det är alltid städat, Finns slltid rena kläder o handdukar osv. 
Jag kommer hem när jag säger o gör allt jag säger att jag ska göra. 
ja nu tappade jag tråden. 
Jag är världens bästa sambo så är de, bara om man e som mig. 
Jag önskar ja kunde dejta mig. HEaven. haha! 

Det var väl det, annars är väl allt sig likt. 




Kommentarer
Postat av: ToS

skulle kalla det hemmafru ist för sambo :) fast det låter ju trevligare med sambo helt klart.

awesome med jobb förresten, grattis.

det där med polis i usa om du flyttar, du måste gå utbildningen där också. inte hela kanske, men en stor del eftersom lagarna och allt är olika osv

2011-03-07 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0