uppdatering, tattoo and stuff

Okey bara en snab uppdatering på ungefär hur ja hade tänkt mig. 
Kanske, eller ja ni är välkommna att använda dem om ni vill. 
Jag ska sitta med den till jag tycker den är perfekt, och 
det kan ta tid. 



Denna kan man ta över ruggen, skit snyggt. Om man vill ha de så stort. 
Tjejer kanske i svanken. Snyggt. 



Denna mycket finare, stilren. Vacker. 
På axeln eller torso, skiiit snyggt! 
to be continued! 


BTW Köpte fräääsha skejt skor idag! 


Ser ni?! ser ni?!
Jag har redan typ 5 olika outfits parade md dem , hehe. 
Men det kommer ni ju få se! Nästa månad ska jag nog köpa dem i en annan färg med. 
finns i lila, rött, grönt o blå såklart. 

glömm inte följa mig på twitter! skit kul 

Haha, förresten, har ni märkt av detta. 
Gurkan tar över Sverige! Överalt man går hör man om honom. 
Jag har faktiskt också ändrat uppfattning, han är så hemskt snäll. 
Han hjälper alla, o tar alltid smällen för teamet osv. 
Han e en bra vän. Men gilla inte att han sprider stereotypen av invandrare. 



Gurkan kommer att ta över världen ska ni se! 
Japp de är mitt mästerverk från paint! 
Jag är 21år o inte hjärnskadad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0