Till Sveriges television.

Det tidigare inlägget, Vet ni vad Sveriges nästa trend kommer bli? 
Jo, Detektiv byråer som hittar otrogna människor! 

Kanske man borde öppna en sån:) 
Tror ni det kommer slå igenom? 
Jag tror det, kan anställas av vem som helst, o få bevis på band o papper. 
Vem vill inte ha de, spec om man har äktenskapsförord. 

På tal om detta, har ni sett cheaters? 
Så jäkla roligt jag dör! 

Jag tycker någon svensk kanal kan sno detta från USA, Fatta ni vad roligt det hade varit med svenskar?! 
Haha, galet. JAg kan lätt va värd eller producent, bara att höra av er. 
Jag har tusentals ideer  ;D 



Här blir en otrogen kille konfronterad på sin bröllopsdag, stackars bruden. Dom kunde gjort de innan men 
tur de inte gjorde de efter hon gift sig me han.. Älskar att han programledaren är ett sånt as mot dom som varit otrogna haha. Han måste blivit bränd.. 



Revenge is sweeet.. 


Fucking up the car, classic.. haha


HAhaha!! ultimate payback for guys!_



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0