Syrrans Gretas Debut

Förra helgen var ju ganska så spännande. 
Det började med att Jag och Sabina drog In till Stan en runda för att köpa 
lite smink inför kvällen. 

Asso, jag har sagt det innan och jag säger det igen. Det finns ingen roligare än oss! 
Jag skrattar ihjäl mig varenda gång. Fortfarande väntar jag på att svt ska höra av sig och ge oss en show. 

En rolig sak som bara händer när jag är med. 
Jag hade fått för mig att det var blodgivar dagen eller något sånt. 
Och jag tycker det är jätte viktigt att ge blod eftersom jag själv har en sälsynt blodgrupp 
och höll på att dö för ingen kunde ge mig blod under operationen. 
Så jag ville verkligen göra det! så när vi gick förbi i Angered Centrum så var det 
en grupp från vårdcentralen och tog blodtryck på några. 

Då tänte jag ju såhär dom tar säkert blod där för det e ju blodgivar dagarna. 
Så stog jag o Sabina där och titat på dne så frågar en kvinna mig nåt. 

Jag: Kan man ge blod här 
Kvinna: Va? nej, vadå? 
Jag: Nej ni tar inte blod va, 
Kvinnna: NEee, men ta en broshyr eller vadå? 
Jag: Nee, Asso.. Jag ville bara ge blod. Hej då. 
Kvinna: Tittar på mig som jag var dumm i huvudet.. 

Iaf sedan hemma så var det dags att börja göra sig i ordning för då var det fest dags! 
Jag, Sabina, Yasmin och Ali skulel till GRETAS. Varkens Sabina eller Ali hade ju varit där innan 
så det var lite extra kul! 



Såhär såg man ut då. 





Ali o sabina, sööötnosar! 


Yazzie o Ali <3

Det bådade för en bra kväll. Stäminingen var på topp och alcohol nivån precis lagom. 
(inte mycket asso) 



på spårvagnen var det höög stämning. Vi börja sjunga och rappa och dansa. 
Några tyckte vi var skit jobbiga, några anslöt sig och några klappade med och vinkade. 



Hihi, den gubben o tanten med stora pilen var våra största fans. de vinka o klappa. 
O de andra därbak med. Hah. Det var verkligen bra stämning. 



Dessa anslöt sig hehe.. 



Party all the time, Party all the time. 




Smiley face


Tonight's gonna be a good night. 

and it was. En annan galen sak som hände. Vi lär känan några människor o en 
av killarna presenterar sig som Mirsad. Jag o Sabina, MIRSAD?! e du jugge? 

Mirsad: Jaa, vadå. 
Vi: Vi med?! 
Mirsad: var ifrån? 
Vi: Montenegro. 
Mirsad: OMG JA MED?! var ifrån?
vi: bijelo polje 
Han: Vah? Jag med?! Vad heter ni i efternamn? Jag heter cindrak. 
Vi: VA?! VI MED?! Eller vår mamma. 

Såhär pågick det ett tag, och många OMG med. 
Det via sig att vi var släkt, från mammas sida och kommer från samma by. 
Samma pyttelilla by som inte ens finns på kartan o här va vi på samma klubb haha. 
Galet. 



här e min nya kusin då. :D haha







haha, dansa hela natten lång! tror inte ens de hade spelat roll om det var bara vi på klubben. 
Så kul hade vi! ;) 





Jag och Ali som är mega Gaga Fan efter vi Dansat loss som faan till Born This Way! 



Sett min snygga väska, Fick den från mamam när dem var i Paris. 
I Loove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0