Snyggaste skorna i vår!

Jag har hittat drömm skorna! 
Det är hälften klack , hälften sportiga skor. 
Ser helt otroliga ut! 
Dessa kan ma ha till baggy(boyfriend) jeans utan problem!
Och i vitt såklart, vita skor är vårens trend. 
Tänk på det. ;) 

5Th Avenue från DaDa. 


Ser ni! Skit snygga!! Sneaker influerad klack sko med mycket detaljer för tjejerna som vill synas.
Om man inte gillar vita eller inte kan hålla dom vita. 
Finns de även i Svart. 




Sedan finns det en ite annorlunda design. 

Dime piece också från DaDa



Kommentarer
Postat av: Fashiony

Åh fy vilka sjukt läckra skor, såna där skulle jag verkligen vilja ha de där vita översta, hur läckra som helst ^^

Förresten om du vill får du gärna titta in hos mig och läsa om min hemlighet under "Mitt Liv Som Tjej" om du vill :)

2011-04-16 @ 20:05:56
URL: http://fashiony.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0