Life is an impossible task..

Jaha då var det söndag natt igen då. 
Gick alldeles för fort som vanligt. Men men, Det var en ganska rolig och givande helg. 
Det var härligt väder fredag, lördag iaf. Det gillade man verkligen! 
Jobbade i fredas, jobbade på Dsv eller vad det heter. Någon sorts post hantering. 
Och nu vet jag att aldrig påsta något ömtåligt igen! Vi är inte frsiktiga me era paket. 
O de är faktisk inte arbetarnas fel, man gör de man kan med vad man får. 

Lördag gick ja upp tidigt, städa lite sen åkte ja o Y in till stan. 
Titta på modevisning, shoppa lite och njuta av vädret. 
För man kunde gå runt i vårkläder! yeey! 



Just be chillin. bakom den kurdiska demonstrationen, hehe, eler ja vet inte va dom gjorde. 
De va kul, de spela musik också. 
Älskar Göteborg!! 

Sedan var det en grupp människor som var på statsuppdrag elelr vad det nu kallas och de hade som upppdrag 
att fråga random folk om dom kunde ställa upp på ett kort. 
Låtsas att det är ett klasskort, ju mer folk desto mer påäng.De frågade oss om vi kunde ställa upp. 
O vi var ju ändå påväg till trappan så :) 



Ville inte att dagen skulle ta slut! 


Yepp, ja njöt som fan! I look good, the sun is shining and money in the pocket. 

Sedan va de dags att dra vidare. 
Måste bara göra lite smygreklam för nästa ställe vi var på. Myrorna. 
Fan va soft! Köpte, Två snygga zip- hood's och två t shirt's ett skärp 190kr. 
Yeeay!! 



där ser ni lite av ena hoodie'n, ja frös på vägen hem hehe. 



väl hemma blev det gula rutor och film. The blind side! 
True story. Helt otrolig, rörande och kul. Förtjänar alla priser den fått och mer! 
en måste se! 

Idag blev det mer bak o skoj. Kanelbullar och tacopaj. 
Och bigBrother! är helt fast haha, dom e störda ju, hoppas tv11 betalar terapi efteråt. 

Gillar ni bilderna? 
Vad vill ni läsa mer om? 

Längtar som faan efter min syster ska få sin systemkamera och att det ska bli soligt så jag kan ta mer bilder. 
Ute i stan och skate osv. Undra om jag ska tillbringa sommaren i Sverige eller Montenegro. 
O ena sidan tveksamt väder, Y och festivaler och massa nytt i GBG osv. 
O andra sidan, Sol, garanterat 40grader, släkt, bäbisar och kul. ahh ja vet inte. 
Vi får väl se. 

Puss så länge, jag måste lägga mig. 
Borde lagt mig länge sen, ska jobba kl 7 o upp typ kl 4. 
FML! 



Kommentarer
Postat av: C

Wow! Det står ju Ordinary! :) / Catharina

2011-03-28 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0