I am number 4, rewiev

Till filmen då. 
Vi åkte till den vid 8 tiden, den börja nio. 
tyvärr borde vi ha åkt tidigare så de bästa platserna var upptagna men 
vi satt längst framm  så det var lite jobbigt att titta upp hela tiden, men klart värt det. 

Filmen var jätte bra. Om man gillar såna filmer jag gillar dvs. 
Sci fi osv. Väta, jag hade en jätte bra förklaring. 
Den är typ hälften twillight, hälften prince of persia. 




Jag råder verklige alla att se den. 
Den var spännande, läskig, rolig och romanisk. Hela paketet. 
Och han killen är snygg om man gillar det. 
Sen finns det en anna tjej som är snygg om man gillar det, ;) 
O hon gnider sig mot grejer och svankar av nån anledning så haha. 

Jag skrattade ihjäl mig under hela filmen, del för att den var rolig
dels för att jag satt bredvid min syster och vi kunde ite sluta kommentera allt. 

Och så var det en kille som satt typ bbredvid mi som sov under typ halva filmen. 
Kunde inte förstå det, asso det var första raden och det sköts och masas starka såhär fight ljud o skrik ocv men han baar sov vidare. 
Det får ju en att undra vad han har hemma om det där inte stör honom. haha. 


En annan sak, Ni vet den reklamen om att reglerna för produktplacering har ändrats och att
varje gång ett företag betalat att ha sin produkt i serien eller filmen skulle ett P visas i rutan. 
I Denna filmen skulle den vara på hela tiden. Iphone och canon osv. 
Sen har han ett halsband. 



Såhär ser den ut. 
Detta är även loggan för ubisoft, Ett spelföretag som bland annat gjort Prince of persia. 
Vet ej om det var meningen. men iaf. 



Efter filmen så kom jag o sabina på att  vi är också som han , I  am number 7 o sabina är 8. 
det är bara att vi har slut på bensin hehe. 
ni fatar när ni ser filmen. SE DEN! PUSS


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

2011-03-25 @ 21:22:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en fin kväll :)

2011-03-26 @ 18:11:39
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0