Born this way

Nu är det klart. 
Jag ska tattooera mig, o det ska stå born this way. 
Tänkte göra det redan när jag hörde namnet för första gången,
Men sen tänkte jag varenda bög som finns lär göra det . 

Men nu tänker jag. 
Det skiter jag fullständigt i! 
Jag skiter i hur klishe det än är, hur många som har den. (snyggast på mig ändå) 
Det kan inte finnas en bättre fras för mig. 
orn this way, för de är jag. 
Eller ja man är ju inte det helt man formas ju delvis av miljö osv 
också såklart men den jag är nu är den jag är o den jag är om 10 -20 år 
Är också den jag är. 

MAn kan föröka låtsas vara någon man inte är, 
o man kanske lyckas lura alla o det kanske håller i massa år 
Men någon gång spricker det. 
Det är inte en fråga om OM utan om när. 

Jag ska själv rita tattooeringen o grejerna runt. 
Vet ej vart jag ska ha den ska ta bilder o photoshopa in den på 
lite olika ställen för o se. 

Nästa kommer vara, NOTHING WORTH HAVING IS EASY. 
Som en påminelse att den här eviga kampen som vi kallar livet 
i slutändan kommer vara värt det! 



Kommentarer
Postat av: ToS

awesome!

2011-03-12 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0