Big Brother 2011

Okey, JAg kunde inte låta bli! 
Trodde inte jag skulle itta på det men det är ju skit roligt. 
Var otroligt besviken över personerna i huset från början, men aja it make's okey TV 
Så ska inte tressa för det. Men jag stör mig på typ 80% av deltagarna där, som tur är 
hoppar dem av en efter en så BigBrother måste väl ta i nya snart, förhippingsvis mindre irriterande,
yngre, mindre snobbiga personer. Mer gurker i tv haha! 

okey vi börjar med att presentera dem så. 


1. Tobias: en snobbig dryg jävel som tror att han är smartast. Ite rolig de minsta. Tur han lämnade huset idag,yaay! 

2. Sonia, Svart tjej från the hood malmö, man ser inte jätte mycket av hon. Eller hon e  inte i fokus just nu
Stör mig inte så på hon än. 

3.Nicki, (Nicki Sthlm) Tööönt, gud så töntig han är! Jävla vanilla ICE wannabee! låtsas vara bäst störst o vackrast men är mer osäker än en  husmus. Men kul att han inte fatar är han ska va tyst. 

4. Rodney: IDIOT, han ser ut son en gorilla, på riktigt,kan ite fatta att någon kan tycka han e snygg. Han måste ju betala för två säten när han flyger, ett för han o ett för hans gorilla huvud. Han e tsmns me sanna, dom har förlovat sig nu, inget under han lär ju inte sett en sån tjej innan. 

5.Katerina: "religiös" drama queen. Gnäller mer än jag när jag är sjuk.. 

6. HON e ute så vem bryr sig. 

7.Sara: Ingen aning, glömmer jämt att hon ens finns. 

8. Rickard, Hane också ute men måste skriva av mig om han. En så ful människa både innombord och på utsidan.
han ser ut som att J.D från scrubs o austin powers fått barn.. iaf Han o hans tjej, Ebba, kom in i huset o fick inte visa att de var tillsammans. Gick bra till en början, Han var äckligt irriterande med alla o trodde an var smartast han med. Till de andra började snacka med Ebba o han blev vansinnig. Vissade att han vär ännu mer avskyvärd. 
Med kommentarer som om jag vill ha fitta ikväll så får jag det osv, Första jag tänkte var herregud, du borde be 1000 ggr om dagen att du ens har en tjej för det är ett jävla mirakel. Men skitsamma han pallade inte som tur är! oxh lämnade huset.

9.Silla, hon åkte ut, who care's.. hon e gamal o lite crazy. 

10.Anie: spelnörd, tråkig, glömms bort. 

11.Martin, Såkallad snygagste illen i Hörby. (tycker snd om Hörby isf!) Han leker att jag är jätte självsäker 
MEn vågar inte stöta på någon, byter åsikt hela tiden, o söker bekräftelse mer än ett emo. 

12.Sanna: Den typiska plastikoprerade bimbon, bara att ho inte är blond. 
Förlovad me Rodney,(Can't belive it) Fast jo det kan jag, tjejen är korkad. 

13.Christian: Uppslagsbok exempel av Svenne kille. Han har till och med moppe fjun för fan.. haha. Annars tråkig..

14.Simon, Björnen: han e rolig, ba sitter o skratatr, easy going . Ja gillar han. 

15. Ebba: JA hon stack ju med Rickard för han var för svartsjuk, palla. Hoppas hon dumpat han när hon sett 
skiten på tv. 

16.Peter: HE IS OLD! okey om han va gammal jag känner en del roliga äldre människor, men inte han! 
HAn verkar ha en meddelålders kris och trodde han skulel få ligga i tv.. 


17. Vanessa: Snygg blatte brud, ganska kul. inte jätte mycket i centrum. 
Btw, hon var kille innan. 


18. Gurkan: Japp han från robinson o sveriges värsta billförare. 
o ena sidan en skamm för alla blattar i Sverige, o andar sidan skit rolig soft kille. 
Sluta säg jalla, ingen gör de längre! 


19. Roza: irriterande kul ja vet inte. 


20. Patrik: Nyaste tillskottet, bigbrother hunken. 
Finally! Detta kommer nog röra om mellan Sanna o rodney mohaha. 
Eller vanessa kanske? För n gång skull röstade Sverige som jag vill. 
Dom andra två kunde man ju knappt ens kalla hunkar.. 
mer vet ja inte om honom, inte är iaf. 

enjoy! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0