Gör livet levande , ha en affär.

Blev förskräckt när jag såg detta på reklamen! 



Gör livet levande, ha en affär.. 
Asso seriöst?! 
Är det detta vi har kommit till? Jag läste ju om det i Metro, att de skulle fixa en sida som skulle hjälpa människor ha en affär. Men trodde aldrig de skulle komma hit, o ännu mindre att det faktiskt skulle sändas en reklam om det?! 

Så det här dating företagetsatt o tänkte, vad ska vara våran slogan?
vad ska vi ha som ingen annan har. 
o så var det en idiot som sa: 
Ja men vi ser till att dom i förhållanden och gifta kan ha sina affärer utan att någon vet det.
Vi gör en sida för otrogna jävla svin. (Gud vet att dom finns det nog av). 

På sidan kan man vara helt anonym, asso ingen utanför kan få reda på något. 
och alla är medvetna om vad det handlar om, att det inte är för att leta kärlek utan en affär.. 

För det första, detta hade aldrig hänt om jag fick bestämma. (Sabiha for president! ) 
Jag vet inte vad andra känner men jag är 99% säker på att alla som blivit bedragna 
Eller haft en förälder eller någon näsrstående bedragen vet hur hemskt det är, och hur många som blir sårade. 
Hur det sätter hela världar i gungning. 

Otrohet borde vara straffbart av lag! Varför är det inte det? Massa annat skit är det. 
Otminstånde när man är gift om inget annat. De står ju i löfterna. 
Det är inte mycket jag rankar som mer avskyvärt än otrohet, pedofili men inte så mycket mer. 

Varför är man otrogen?
Det är något jag har svårt att förstå. 
*Du har din partner som du antagligen älskar och bryr dig om. (om inte, varför lämnar du inte då?) 
*Du kan alltid få dig sex hos din partner, någon man känner, som man vet vad dom gillar, han/
hon vet vad du gillar. Ni kan spica upp det med leksaker, spel, rollspel, olika platser olika sätt ställningar 
mycket man kan göra liksåm. 
*okey, du vill få egoboost. Gå ut med vänner, dansa , ha kul, folk stöter på dig, eventuellt flörta tillbaka (OSKYLDIGT! ) Gå hem, ha sex med din partner! Du vaknar i din säng, utan rädsla för sjukdomar, om du blir gravid gör de inget för ni är tsmns o kära..du vaknar bredvid någon som älskar dig o håller om dig på morgonen. 
INGA NACKDELAr, INGA SÅRADE 
*Om du är olycklig, om du vill lösa det, prata med din partner , prata ut om allt. Sök hjälp 
försök fixa det. Om du inte har viljan. 
*Gör slut för fan! Ja din partner kommer antagligen bli ledsen, kanske du också. Men det är inget mot den smärta 
de skulle känna om de fick reda på att de blivit bedragna o att du ljugit för dom. Om ni har barn, tänk på dom. 
Tänk på inte om/när det kommer ut! 

*Om du blivit bedragen: LÄmna skiten o se dig aldrig tillbaka, inget att ha. People don't change. 
* Om du bedrar: Tänk efter för fan, Gör slut, var singel gör vad du vill eller sluta o ge din partner en chans. 

O denna sida borde spärras, om jag va president hade jag förbjudit den. Eller om jag var lite bättre på datorer hade jag hackat den o stängt av den. Mohaha. 



Kommentarer
Postat av: ToS

faktiskt, det är helt sjukt.

vissa påstår ju att en otrohet kan föra ett par närmare varandra. Fast jag tror att det bara är en ursäkt till att få vänsterprassla eller att få det att vara "okej". och av egna erfarenheter vet jag att det inte är så.



tiden läker alla sår, det borde vara att tiden "gömmer" alla sår. typ.. för det finns alltid kvar, sveket, dom sårade känslorna osv



bra inlägg.

2011-03-08 @ 13:29:19
Postat av: Alex

Ville bara säga att din text du skrev om att vara otrogen var grymt bra skrivet verkligen! Tack så mycket.

2011-03-20 @ 04:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0